2019: Pupa Milano mení svoju tvár a to hneď vo veľkom štýle. Predstavuje novú protagonistku, novú ústrednú tvár značky spolu s jej jedinečným kamarátom vo vedľajšej úlohe. Ale pekne po poriadku.

Pupa mení svoju tvár a jediným cvaknutím fotoaparátu vyjadruje hodnoty značky: vrodenú zmyselnosť, silu charakteru a radosť zo života. A nielen to: novú ženu značky Pupa charakterizuje naozaj výnimočná krása a silná osobnosť. Jedno cvaknutie fotoaparátu vypovie príbeh o vášni, ktorý je venovaný všetkým ženám dneška a ich jedinečnosti.

Mačka, perfektný spolu-protagonista

Ženskosť hlavnej protagonistky je umocnená prítomnosťou mačacej kamarátky pri fotení, mačka sa tak okamžite stáva dokonalým spojencom pre neobvyklú hru pre dvoch. Mačka je sympatickým spoločníkom do hry, ale aj symbolom vlastností ženy Pupa: tento tvor je prirodzene nezávislý, hravý, pohybuje sa s nesmiernou eleganciou a predvádza nevyspytateľne ladné pohyby svojim vrodeným pôvabom.

Červená farba, symbol značky

Červená je od samého počiatku ikonickou farbou značky Pupa Milano. Prostredníctvom novej ústrednej tváre posúva značka komunikáciu na ďalšiu úroveň. Červená na obrázku upúta a pritiahne pozornosť, a obchodná značka sa stáva skutočným symbolom zmyselnosti, vášne a radosti zo života. Červená značky Pupa vtiahne pozorovateľa do svojho sveta, umožní mu zažiť novú skúsenosť a nanovo objaviť značku v celej jej jedinečnosti.

Dajme tvári meno

Novou tvárou značky Pupa Milano pre rok 2019 je Robin Holzken, 21 rokov, už známa tvár vo svete módy. Modelka pózuje pre medzinárodné značky akými sú Guess a Versace a poznáme ju aj ako jednu zo slávnych anjelov značky Victoria’s Secret. Robin je toto všetko, ale je aj dievčaťom dnešnej doby: už niekoľko rokov ju môžeme sledovať na jej Youtube kanáli, kde zdieľa zaujímavé rady pre krásu a starostlivosť o telo, a kde tiež opisuje svoje každodenné zážitky zo života modelky. Podobne ako jej vrstovníčky aj Robin má verejný a vysoko sledovaný profil na Instagrame s takmer 350 000 sledovateľmi.