PUPAMILANO.SK A COVID-19

Zdravie a bezpečnosť našich zákazníkov, zamestnancov a obchodných partnerov sú našou najvyššou prioritou. Na tejto stránke preto uvádzame zopár užitočných informácií pre bezstarostné online nákupy vašich obľúbených produktov PUPA počas pandémie COVID-19.

Môžem aj naďalej objednávať online na stránkach pupamilano.sk? Je to bezpečné?

Áno, naše sklady sú naďalej v prevádzke, rovnako ako aj naši kuriéri: dodržiavame všetky opatrenia v maximálnej miere, aby sme predišli možnosti nákazy. WHO sa navyše vyjadrila, že pravdepodobnosť nákazy vírusom COVID- 19 pri kontakte s doručovanou zásielkou, ktorá je vystavený rôznym teplotám, je veľmi nízka. Všetky aktualizované informácie o víruse COVID-19 nájdete na stránkach WHO.

Doručovacie lehoty budú dlhšie než zvyčajne?

IPočas obdobia šírenia sa vírusu COVID-19 sme všeobecne zaznamenali značný nárast objednávok online, pripravili sme sa však čo možno najlepšie na vybavenie všetkých prijatých objednávok. Momentálne vieme spravidla dodržať naše štandardné lehoty na vybavenie objednávok a zveriť ich kuriérom do 1-2 dní od ich prijatia. Aj naši kuriéri zabezpečujú doručenie regulárne, mohli by však z dôvodu krízovej situácie uprednostniť dopravu základných potrieb, a z tohto dôvodu by ste prípadne mohli čakať na vašu objednávku PUPA o niekoľko dní dlhšie. Ďakujeme za vaše pochopenie. Chceli by sme vám tiež pripomenúť, že pri všetkých objednávkach vám bude zaslaný e-mail s podrobnými informáciami o priebehu ich doručenia, a v prípade potreby sa ako zvyčajne môžete obrátiť na naše Zákaznícke Centrum.

Čo nastane v prípade, že moju objednávku nebude možné doručiť?

Sme v neustálom kontakte s našimi kuriérmi a pravidelne sledujeme informácie o všetkých prípadných obmedzeniach nariadených miestnymi orgánmi. Ak uvediete doručovaciu adresu z oblasti, v ktorej momentálne nemôžeme zabezpečiť dopravu, ešte pred dokončením objednávky sa vám zobrazí naša správa o danom probléme a samozrejme neprebehne ani platba za takúto objednávku. Navyše, ak z akéhokoľvek dôvodu po dokončení vašej objednávky nedokážeme zabezpečiť jej doručenie, budeme vás informovať a okamžite vám uhradíme plnú sumu za Váš nákup.

Ako sa môžem čo najlepšie vyhnúť osobnému kontaktu s kuriérom, keď mi doručí zásielku? Je možné uskutočniť platbu na dobierku?

Vyzvali sme našich kuriérov, aby obmedzili kontakty so zákazníkmi a všeobecne dbali o bezpečnosť v maximálnej miere. Z tohto dôvodu bude vaša zásielka doručená podľa možností pred vaše vchodové dvere, pre zachovanie bezpečnej vzdialenosti, čím sa predíde doručeniu „do vlastných rúk“. Z toho istého dôvodu vám tiež odporúčame uprednostniť elektronický spôsob platby (kreditnou kartou alebo službou PayPal) pred zásielkou na dobierku, ktorá však ostáva k dispozícii. V prípade opačných usmernení zo strany našich kuriérov, alebo zodpovedných orgánov, môžeme dočasne obmedziť alebo deaktivovať platby na dobierku.